-
AKO SPRÁVNE nafotiť vašu nehnuteľnosť
Fotografia je vstupná brána pri predaji alebo prenájme nehnuteľností, preto ak ste sa rozhodli odfotiť si ju sami radi Vám poskytneme pár tipov a trikov ako na to. Treba si uvedomiť že, kvalitne nafotené a spracované fotografie napomáhajú predstaviť samotnú nehnuteľnosť
-
Online vs. offline reklama: Aké druhy poznáme a pre ktorú sa rozhodnúť?
Nie náhodou sa hovorí, že bez reklamy ako keby daná spoločnosť ani nebola. Žijeme dobu, kedy je priam nevyhnutné byť zákazníkom či klientom na očiach, pričom platí, že v takom pretlaku konkurencie je nevyhnutné nejakým spôsobom zaujať. Poďme si preto
-
Youtube ako reklamný nástroj: 5 dôvodov, prečo propagovať svoj produkt práve tu
Youtube je bezkonkurenčne už roky najpopulárnejšou platformou na zdieľanie a pozeranie videí. Nájdete ich tu milióny a na svoje si príde absolútne každý — k dispozícii sú tu videoklipy vašej obľúbenej kapely, vlogy, módne tipy, milióny rôznych návodov, motivačné videa…
-
8 TIPOV HOMESTAGINGU, (KTORÉ POMÔŽU PREDAŤ NEHNUTEĽNOSŤ)
Home staging, zjednodušene povedané príprava nehnuteľnosti na predaj, je jedným z najdôležitejších pomocníkov pri predaji nehnuteľnosti. Úlohou služby je upraviť interiér, či exteriér, ktorý zanechá v očiach budúcich kupcov čo najlepší dojem. Práve home staging priloží ruku k dielu a pomôže vám predať nehnuteľnosť
-
Zvýšte si cenu nehnuteľnosti s obmedzeným rozpočtom
Na trhu nehnuteľností je dnes konkurenčný pretlak. Ceny sú neustále na vzostupe. Nároky kupujúcich však nezaostávajú. Cena nehnuteľností sa odvíja od lokality, veku stavby, občianskej vybavenosti a dispozície. Sú to väčšinou faktory, ktoré neovplyvníte. Čo však môžete ovplyvniť sú napríklad zásahy
-
Brand promise. Cesta k úspechu.
Položili ste si už niekedy otázky: Čo komunikujete svojim zákazníkom? Spoznal by zákazník vašu značku bez vášho vizuálu, loga a sloganu? Je váš branding efektívny a funkčný? Ak chcete, aby váš brand bol viac než len logo so sloganom od
-
Tri základné veci pred predajom nehnuteľnosti
Predaj nehnuteľnosti je bezpochyby jedným z najdôležitejších životných krokov. Ešte predtým, ako sa pustíte do predaja tej vašej si celý proces naplánujte a starostlivo premyslite. Na mieste sú otázky ohľadom ceny predaja, spôsobe predaja a prezentácie a napokon dĺžke plánovaného
-
Úspešné produktové video – komunikácia je základ
Spolupráca našej videoagentúry s klientom je dôležitá už od prvého kontaktu. Či už nás klient našiel vďaka referenciám, cez našu reklamu, video alebo webstránku, už od počiatku je dôležité začať budovať férový vzťah založený na dôvere. Veď ako inak by sme sa
-
5 dôvodov prečo voiceover jednoducho potrebujete
Hovorí sa, že je lepšie raz vidieť ako stokrát počuť. Prečo sa ale obmedzovať a nemať to najlepšie z oboch svetov – aj vidieť a aj počuť? Dvojnásobne to platí pre produktové video, ktorého cieľom je nielen informovať potenciálneho zákazníka, ale ho aj
-
AKO ZÍSKAŤ ZÁKAZNÍKOV POMOCOU VIDEO REKLAMY?
Príbeh, fotografia a text. Facebook a Instagram. Reklama. To všetko tu už bolo
-
Top 5 benefitov produktového videa
Množstvo informácií, ktoré na nás striehnu z každej strany nestíhame konzumovať. Žijeme v dobe, ktorá je plná reklamy. Ak chce značka na trhu uspieť, musí byť o krok pred konkurenciou. Chcete, aby sa o vás hovorilo? Produktové video je najefektívnejší
-
Ako správne natočiť video prezentáciu nehnuteľností
Video sú v podstate fotky v pohybe, ktoré nás bez akejkoľvek námahy prenesú z bodu A do bodu B. V tomto prípade to bude od príjazdovej cesty po pohodlnú posteľ v spálni. Trend, ktorý na západe traduje už nejaký ten rok
-
Čo zahŕňa Audio postprodukcia
Video nastrihané, color grading hotovo, ale stále tomu niečo chýba. Často pri tvorbe videa sa nedbá na Audio. Posúva sa na druhú priečku, a to môže byť zásadná chyba. Viete si predstaviť začiatok Star Wars bez úvodnej hudby? Alebo, že
-
Aké typy záberov poznáme
Ak chcete začať natáčať svoje prvé videá alebo písať story board potrebujete vedieť, ako sa jednotlivý záber nazýva. Tak isto, ako v chémii tak aj vo Kinematografii sú jednotlivé zábery pomenované tak, že ich názov sa nemení. A to preto, aby ste sa
-
Čo zahŕňa postprodukcia videa?
Plánovanie máte za sebou tak isto natáčanie. Hodiny driny zanechali hromadu materiálu na disku. Je čas strihať, farbiť, doladiť zvuk jednoducho je čas na postprodukciu. Strih RAW videa Slovíčko Raw Vám môže byť známe z gastronómie, v preklade surové. Úlohou strihu je
-
Ako vyzerá produkčný proces pri tvorbe videa
V tomto článku si vysvetlíme, ako vyzerá taký postup, pri vytváraní videa. Budem sa zameriavať na fázu, kedy už natáčate video. Proces preprodukcie sme zhrnuli v predošlom článku, ktorý nájdete tu. .Tento proces sa líši od typu videa. Skúsim sa
-
Čo je to Preprodukcia videa?
Je pre projekt najdôležitejšia časť pri tvorbe videa. Ešte skôr ako stlačíte REC tlačítko na kamere, musíte vedieť kedy? kde? a ako?Pomocou pre produkcie odhadnete ako dlho je potreba sa projektu venovať, koľko techniky, personálu je potreba a koľko financií